lauantai 20. lokakuuta 2012



Ei hitto ajattelin alkaa ryhdistäytyä tän kanssa taas kerran. Hehee ulkoasu on aika simppeli mutta mä muokkailen sitä sitten joskus kuhan osaan/jaksan. Lähinnä taidan vaa kirjotella tänne mun omii ajatuksia ja semmosta.

Loman aikana mulle on tullu taas miljoona ajatusta päähän. Tuntuu että oisin ollu jonku aikaa iha kuollu tunteitte osalt enne tätä. Ehkä seki johtuu siitä, että oon ollu kunnol ilonen pitkään aikaan ja nauttinu tästä lomasta paljonliikaa parhaassa seurassa. Tosiaan olin käymässä Jyväskylässä Sarkun mukana. Ihmisten seura teki mulle tosissaan hyvää. Okei siellä käyminen toi vähän liikaakin ajatuksia mun päähän, mutta yritän olla välittämättä niistä.

Ainiin ja oon asunu tässä kämpässä virallisesti viikon! Voin vaan sanoa että oon tyytyväinen. Joo täällä on vielä laatikoita purkamatta ja paikat vähän kesken. Jotenki vapautunu olo ku pääs pois entisestä kämpästä jossa on niin paljo muistoi. Jipii siis meille voi tulla kyläileen! Enkä mä tajua miks kaikki on silleen "ahahah Hervanta kuka muuttaa sinne vapaaehtosesti" koska mä ite en nää mitää vikaa. Bussit kulkee helvetin hyvin ja kaupat lähellä.




2 kommenttia:

  1. anteeks tuun tällee randomisti ahdistelemaan mutta mietin että voiskos suhun tutustua missään ku vaikutat mielenkiintoselta ihmiseltä ja oot sä iha söpökin? :--)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aaa apua olempas kömpelö ku kesti näi pitkää vastata mutta siis ei oikeen missään muualla ku facebookissa (: voi lisäillä mut kaveriks elikkäs maria pitkänen

      Poista