torstai 10. tammikuuta 2013


Ajattelin tehdä tällaisen postauksen jossa on nyt 11 satunnaist asiaa minust

1. Täytän ihan parin kuukauden päästä 18 vuotta ja tavallaan ootan sitä mut tavallaan en. Ehkä hieman pelottaa jotkut asiat mutta toisaalta ku mietin niin tuskin se muuttaa mun elämää mihinkään suuntaan niin kauheesti.

2. Tunnen itteni tosi laiskaks ihmiseks tai sitten mun asenteessa on joku ongelma. Mulla olis paljon asioita joita haluisin tehä, mut jostain syystä en jaksa/saa aikaseks ikinä. Jos alotan jonkun jutun niin se jää aika äkkiä kesken ku huomaan etten saa siitä mitään nautintoa.



3. Musta tuntuu että kauheen moni ihminen on saanu musta sellasen kuvan, että oisin tosi itsekäs. Tähän voin vaan sanoa et suurinosa ihmisistä joilta tällasta oon kuullu, ei oo koskaan tutustunu muhun silleen että niillä on varaa sanoa. Toisaalta mulle se on ihan sama koska ihmiset jotka mut kunnolla tuntee tietää millanen oon. Tosi moni ihminen tulkitsee mun ilmeet väärin ja oon saanu kuulla sitäkin että katon ihmisiä tosi vihasesti. Aika surullista sinäänsä.

Myönnän että mulla on paha tapa olla välillä tosi ennakkoluulonen, jonka takia mun käytös ei todellakaan oo mitään parasta tiettyjä ihmisiä kohtaan. 

4. Asun yksin. Mulla ei kestäny hermo asua edes mun kahden maailman parhaan sisaruksen kanssa, josta voin vaan todeta että tartten omaa rauhaa paljon.

5.  Rakastan uusia vaatteita. On parasta saada päällensä joku hiton hieno uus vaate ja todeta että tää sopii mulle. Joskus pahan vitutuksen keskellä on hyvä käydä ostamassa joku raastavan kallis paita.

6.  Voin aivan rehellisin mielin sanoa, että mun silmissä mun tyttöystävä on aivan uskomattoman kaunis ihminen kaikkine piirteineen ja luonteineen. Ihminen joka kiehtoo mua aina vaan enemmän.


7. Oon tosi nirso ruokien kanssa enkä tykkää kokata. Vaikka mulla olis kamala nälkä niin mä en vaan halua syödä mitään minkä mausta en erityisesti nauti.

8. Mulla on periaatteessa oma koira, Siru. Tuntuu vaan tosi epäreilulta ja tyhmältä kun mä en pysty huolehtimaan siitä itse. Tällä hetkellä se on mun isän luona Joensuussa. Ekana syynä siihen etten voi itse huolehtia siitä on mun stressi ja väsymys koulun takia. Toinen syy taas se että mulle tulee tosi huono omatunto jos jättäisin sen hetkeksikin yksin. Siru siis on ollut mun elämässä 7 vuotta ja tuntuu pahalta aina jättää se isälle.


9. Omistan tosi paljon ajatuksia, niinku varmasti jokanen. Välillä liika ajattelu on vaan tosi iso ongelma mun pään sisällä. Se voi saaha mut ahdistuneeks pitkiks ajoiks. Mun itsetunto saattaa välillä sen takia hipoa nollaa.  Oon tosi kateellinen niille jotka pystyy elämään hetkessä. Musta on tosi vaikeeta pysyä siinä. Ajatukset lähtee aina menneisiin asioihin tai tuleviin. Luulen et se pitäis oppia pitämään nykyhetkessä.

10. Arvostan ihmisiä jotka pitää huolta omasta ulkonäöstään edes jossain määrin. Jokainen siihen kyllä kykenee. On myös tosi ihailtavaa että pystyy olemaan toisen luottamuksen arvonen ja kattoo myös ihmistä sisältä päi tarkemmin.

11. Vielä pakko sanoa että cola, dippi ja sipsit on rakkaus. :)

Tässäpä sitten muutama näitä kiinnostavia ja ei niin kiinnostavia asioita olikin.


1 kommentti:

  1. http://haisumarakatti.blogspot.fi/2013/01/look-around-you-all-you-see-are.html jou tuol sul haaste!

    VastaaPoista